13 november 2012

Promenad



Fast jag inte är speciellt förtjust i hösten så är den nog ganska fin ändå. Vi tog en promenad med hundarna på Kallviksudden i solnedgången. Det var så vackert! Hundarna tyckte inte att vattnet var för kallt utan skuttade glatt efter pinnar. På hemvägen matade vi änderna med kanterna från smörgåstårtan.


Nöjd Molly






Idag fick jag en grej på posten som jag rekommenderar för alla barnträdgårdslärare och barnskötare! Den elektriska värmefilten! Vanligtvis brukar jag vara så genomfrusen när jag kommer från jobbet att man inte vill tina upp på hela kvällen, så jag hoppas verkligen att filten hjälper. Jag låg under den när vi kom från promenaden och jag ville knappt stiga upp för det var så skönt :)



Nu blir det mys med film och gott. 
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)