20 december 2012

Problem Med Torra Händer

När man jobbar på förskola, eller daghem i största allmänhet, så står man mycket ute. Det här är något mina händer tar stryk av. Jag har haft torra händer sen den första lite kallare dagen och det blir bara värre!
Jag gick in på Yves Roachers hemsidor för att kolla om de hade någon bra handkräm där. Och de hade ju både det ena och det andra!
zoom1-31095
Söt handkräm :)
   
Karitevoita sisältävä käsivoide kylmyyttä vastaan
Vinter Hankräm

De hade till och med en handkräm som var gjord mot kyla (bilden till vänster). Det låter  ju som exakt det jag behöver, hoppas den är bra!

Och när jag hade lagt sakerna i korgen fick jag dessutom en present på köpet av värde 42,50, najs!


zoom1-06353zoom1-13200
Duschgel behövs alltid; Indisk bomulls blomma och Kalifornisk mandel

Ifall ni känner till någon bra handkräm 
som verkligen hjälper mot torra händer, 
och som sugs in i huden relativt snabbt 
(tycker det är obekvämt med klibbiga händer) 
så tipsa mej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)