16 februari 2013

Jul- och Vinterkransar

Jag vet att jag är lite sent ute, men jag har haft så svårt att bestämma mej för hur Julkramar kransen skulle se ut, så den blev färdig först idag. I år ville jag alltså ha en fin vinterkrans på dörren. Jag tittade på alla marknader och i alla butiker vi var i juletid, men det fanns ingenting som såg lockande ut. Så tillslut bestämde jag mej för att det skulle bli en egen hemgjord krans, men jag hittade så mycket fint material så plötsligt blev det två kransar. Det här var ett litet projekt, eftersom att jag aldrig har gjort kransar förut. Men roligt var det! Kransen med nyckeln har varit på vår dörr hela vintern, och har väntat på att bli fotograferad med sin kompis. Julkramar kransen var svår att få färdig för jag visste inte riktigt hur jag ville att den skulle se ut. Som tur har jag en mamma med bra smak, som kom med fina tips, så att det äntligen kunde bli till någonting, efter att kransen länge legat och väntat på inspiration. Men nu är den redo för nästa jul i alla fall.




Såhär såg det ut i december




2 kommentarer:

  1. Den blev ju jättebra :)...tycker att bandet med texten God Jul kanske är en aning för långt...:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jag har faktiskt glömt att klippa bandet, får se vad man tycker nästa år :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)