18 augusti 2013

40 000 besök - Utlottning (avslutad)

Jättemånga besök har jag ju haft nu!
Det här ska igen firas med utlottning!


Alla som vill får delta. Ifall du inte har en egen blogg kom ihåg att skriva in din e-post, så jag kan kontakta dej ifall det är du som vinner!

Du får:
1 lott då du skriver en kommentar på det här inlägget (meddela med hur många lotter du deltar och för vad)
1 lott för att du följer Bara Det Ljuvligaste
1 lott för att du använder bilden på skylten och länkar till tävlingen på din blogg
2 lotter för att du har Bara Det Ljuvligaste på din blogglista
Ifall du deltar med alla fem alternativen får du 1 bonuslott och har då 6 lotter

Hoppas jag inte krånglade till det för mycket nu :) Fråga ifall det blev oklart!
Jag lottar ut en söt liten inredningsskylt. Utlottningen gäller endast i Finland.

Utlottningen sker om två veckor.
1.9.2013


Lycka Till!

Tävlingen är avslutad. Här kan ni läsa vem som vann.

8 kommentarer:

  1. Grattis till besökarantalet!! en lott till mig,tack :)
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  2. Jättefint! :) Pax för en lott för mig också. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du deltar! Lycka till!

      Radera
  3. Grattis massor :D va kul att du har haft så många besökare :D Jag deltar och följer, dvs 2 lotter för mig vännen <3

    SvaraRadera
  4. Grattis! Din blogg är så fin! Den ger glädje och inspiration i vardagen. Jag deltar och följer din blogg, så 2 lotter för mig, tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för dina vänliga ord! Lycka till!

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)