29 oktober 2013

De Stora Lyx Lyktorna

Nu måste jag bara visa upp det finaste köpet jag gjort på länge! Det finns inga lyktor som är så stora och lyxiga som dessa lyktor! De är alldeles otroliga! För att ni ska få en uppfattning om hur fantastiskt stora de är kan jag berätta att den stora är hela 60 cm! Fast de kostade en och annan slant, så var de det väl värda. Jag har tänt dem så gott som varje kväll sedan de blev inhandlade och mysfaktorn går från noll till hundra på en sekund! De är bara så otroligt fina med sina ljuvliga luftballongs former, böjda glas, söta tassar och slitna rustika silver. Jag kunde bara sitta och njuta av dem hur länge som helst. Vilken tur att jag hittade dem, så här passligt till höstmörkret!








4 kommentarer:

  1. Wow...dom är ljuvliga. Härligt att kunna mysa ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga Ljus/Lyktor, får man fråga vart du köpt dom ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, dessa är köpta på Asko i Finland :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)