20 december 2013

GreenGate Skärmar

När vi var i Ekenäs passade jag såklart på att gå in i en av mina favorit nätbutiker, själva butiken finns nämligen där. Det är såklart DesignWest jag pratar om och den hittar ni på Gustav Vasagatan 9. Jag fyndade två vit gråa lampskärmar till vardagsrummet. Vi insåg att de blommiga vi har, är lite väl färgglada så här till jul, men dessa är perfekta och ger ändå GreenGate lyx känslan. Det bästa med den här lampskärmen är att motivet är olika beroende hur man vrider på den, så med ett simpelt vrid kan man fräscha upp inredningen när man tröttnat! Jag hittade också två vinglas (även GreenGate) som jag tänker ha ljus i, bilden lyser upp så fint då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)