23 december 2013

Jul i Serveringsskåpet

I år har serveringsskåpet den stora äran att ha adventsstaken. Vanligtvis brukar den stå på matbordet, men i år tyckte jag den passade bättre i serveringsskåpet. Jag blev så inspirerad av adventsljusstaken de hade gjort i Danmark, så för första gången gjorde jag en egen! I serveringsskåpet står också min Mason burk som jag hittade på ett loppis. Jag kollade upp hur gammal den är och det visade sig att den är nästan 100 år gammal! Helt otroligt! Den passar bra med polkagrisarna, det blir en så fin färgkombination!







2 kommentarer:

  1. Det var så länge sen jag tittade in och skrev i din blogg. Oh så mycket vackert du lagt upp sen sist, man vet knappt vart man ska börja. ;) Underbart att se att du "still going strong". Keep going, din blogg är... ljuvlig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så otroligt mycket för din fina kommentar!

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)