26 juli 2014

Jordgubbs paj

Den här sommaren har det blivit bakat lite nu och då. Min absoluta favorit just nu är en jordgubbspaj, alldeles otroligt enkel och så underbart god!

Igår kom jag hem efter ett par underbara dagar i Ekenäs. Vi åt gott, shoppade, simmade och njöt av den lite allt för varma solen. Den här sommaren har nog varit underlig, först hela juni väldigt kall så man nästan blev tvungen att gå och köpa ett extra element, pga att vi frös hemma hos oss med bara 15 grader inomhus. Och så small det till i juli och blev så otroligt hett att man knappt vill vara utomhus, omöjligt att få sömn på nätterna och en matthet dygnet runt. Inte för att jag klagar, hellre sol än regn!




2 kommentarer:

  1. Det så godt ut ved siden av en kopp kaffe i solen :)
    Hva med oppskriften?
    Fortsatt god sommer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack :) Tyvärr är det ett recept som jag vill hålla hemligt, eftersom jag gjort det själv :)

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)