2 maj 2015

Vappen och Första Maj

Den här vappen bestämde jag mej för att inte orka med varken hatthår eller huvudvärk. Så jag slog på stort och skaffade mej en Yo Lakett. Det är ett snyggt hårband med en studentblomma med lyra i mitten. Mycket skönt och snyggt hår hela vappen! På vappen rände vi omkring på stan och träffade bekantingar och så slutade vi på en hemmafest. Första Maj var det såklart picnic som gällde. Där köpte också gubben en trollsländs ballong till mej <3 Det är ju så mysigt med vappballonger! Sen samlades vi alla hemma hos oss för mer mat, bubbligt och mys. Allt som allt mycket lyckade dagar!







4 kommentarer:

  1. Hur ser ballongen ut? Ni har ett jättevackert hem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, blå trollslända med lila orange vingar :D

      Radera
  2. Detta är första gången jag ser eller ens hör talas om Yo Lakett, visste inte att det fanns nåt sånt.. Men nu vet jag :D Snygg var den faktiskt, men jag lider nog hellre av mössan en kväll, för tycker det är en så pass viktig tradition :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, ja det är verkligen en skoj tradition. Men inget fel att lägga en modern tvist på det gamla ibland :D

      Radera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)