13 mars 2016

Kvälls Mys mm

Igår var en rätt så produktiv dag. Gubben och jag steg tidigt upp för att komma iväg på inrednings loppis i stan. Sen skaffade vi lite prylar jag behöver till nästa kurs i skolan. Något som jag ser mycket framemot! Vi ska nämligen tillverka kreativa lampskärmar och jag har en ganska skoj idé. Efter det blev det brunch på Kiila och biljard på Chaplin. Nöjd med mina fynd släpade jag mej hem för att jobba med skolprojekt. Och på kvällen blev det en riktig mys stund med ost och vin. Med så mycket på min agenda hela tiden, måste man ta vara på de här stunderna. Att se till att man får tid att varva ner och ta det lugnt och bara njuta ibland. Vardagarna går åt så mycket till att flänga hit och dit och bolla en miljon saker samtidigt. Men om allt går som planerat blir jag ju klar från skolan nu i maj och efter det lär det bli ett normalare liv för mej, i alla fall en tid.. För andra planer är på kommande snart..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)