15 maj 2016

Vi Har Flyttat!!

Nu har det verkligen varit en väldigt lång tid sedan det senaste inlägget. Men det har varit en hel del på gång! Ni kanske minns det mystiska inlägget från mars (se här).. Den stora förändringen i vårt liv var att vi äntligen fått flytta till vårt alldeles egna hem! Ni kan säkert tänka er hur vi har stökat och hållit på den senaste tiden. Flytten har varit igång i ungefär två månader nu och idag kan jag faktiskt säga att det nu äntligen känns som ett hem. Både saker, möbler och hundar börjar hitta sin plats i det nya hemmet. Vi har haft både större och mindre projekt som vi förverkligat här hemma, och nu när jag har fått min dator kopplad kan jag börja visa upp allt som händer här hos oss. Vilken härlig årstid för flytt! Sol, grönska, fågelkvitter och en massa nya blommor!

En tavla jag gjorde, det nya hemmet till ära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)