15 januari 2017

Gerard Cosmetics

En tid sedan beställde jag en hel del Gerard Cosmetics, för jag har hört att det är ett väldigt bra märke. Speciellt lär deras liquid lipsticks vara jättebra. Tyvärr har jag inte hittat något ställe som säljer det i Finland. Men det går bra att beställa över nätet. Jag håller nu på att prova de olika produkterna. Jag började med liquid lipsticks och gör snart ett inlägg om dem.

Min blogg kommer att börja innehålla lite nya ämnen. Hittills har den i stort sett enbart handlat om inredning och jag kallar också bloggen för en "inrednings fotoblogg". Men i framtiden kommer jag att ta med skönhet och möjligen en del andra saker också. Men det är klart att jag också lämnar utrymme för inredning, det är trots allt min stora passion!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)