9 november 2013

Min Paradhylla

Jag har länge drömt om att någon dag få en egen gammal paradhylla. Men jag har inte hittat någon, så förra sommaren gjorde jag en ritning för mina drömmars paradhylla. Men vi kom fram till att den skulle vara ganska knepig att göra med alla sina snirklor och snurklor, så planen blev lagd på hyllan. Men nu har drömmen äntligen gått i uppfyllelse. Plötsligt tog nämligen en som ägde en sådan fin hylla kontakt med mej och undrade ifall jag skulle villa köpa den. Och det var ju klart! Så fort den kom innanför dörren kom den upp på väggen och så började jag pynta och fixa. Hyllan lär ska vara Norsk antik, men det kan ju aldrig vara så säker på.. Men jag är så otroligt nöjd! Jag kan inte låta bli att gå dit för att bara titta på hyllan och allt det fina! De flesta sakerna på bilden är loppis fynd. Jag är helt förtjust i den gamla klockan som inte går, den fina köksvågen, den slitna sprutkannan och alla de andra små detaljerna. Jag har börjat få upp ögonen för den slitna brocanta stilen.













2 kommentarer:

  1. Helt underbart, vännen <3 Du har nog inredningsöga för det som är vackert ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)